Lahore Real Estate Forum

                                                          
 
Back to Forum |

Lahore Real Estate Forum: Property News & Community Talk : ,

(75195)
Saturday, October 13, 2012 01:46 PM 

Salam All
meray pass bahria orchard low cost scheme may 8 mala plot ki ek file hai meri all payment clear hai yani 11th installment clear hai jo total 6 lack ruppees bnti hai abb 15 october yani perso ballotig ho rhi hai bahria orchard low cost scheme ki may after balloting apni file sale krna chahta hoon to meri file kitnay may bik jai gee plz reply krai koi bhee coz yhaan pakistan k brai brai property expert bhetai hai i hope k wo meray ans k jwaab zroor dain gai
thanx in advance

mahi replied on Saturday, October 13, 2012 11:15 PM 

its too early to say that ...depends on the location of ur plot so u better wait till balloting ( aap abhi intizar kero balloting kaa ,, balloting ke baad apko location ka pata chal jayegaa uss hisaab se qeemat zyada bhi ho sakty hai aur kam bhi so intizar fermayiye)
>